torsdag 25 mars 2010

Torsdag morgon


God Morgon alla vänner


Nu har jag varit hemma ca. 1 timme. Jag har sovit hos M2 för första gången.

Jag var jätte-nervös innan jag åkte dit igår kväll men konstigt nog så var det borta när jag väl kom dit. Han hade tänt massor av ljus som doftade i hela lägenheten. Jätte-mysigt.


Vi gick och hämtade mat och kollade sen på senaste Wallander. Hur skönt och avslappnat som helst. Vi somnade dock ganska sent. Jag låg och tittade på honom när han sov. Då kände jag att jag verkligen är kär. Han är så fin, så omtänksam och go´.

Jag känner mig liten och trygg med honom.


Igår var jag duktig här hemma, det känns idag. Jag skurade toaletterna, bäddade rent både i S:s säng och dotter N:s o min säng, dammsög och satte upp sänghimmel till S. Hon blev jätte-glad.


På eftermiddan hämtade jag L, J och S i skolan. N skulle träna dubbelpass efter praktiken så henne såg jag inte förrän nu på morgonen. N har blivit jätte-duktig när det gäller träning. Det börjar ge resultat nu.

Själv skulle jag nog behöva till en läkare och kolla lite värden o sånt. Jag väger fortfarande bara 55 kg fast jag äter varje dag ( var nere på 54 och vände...alltså 16 kg ner).

Jag blir yrslig till o från också så MiaminMia tyckte igår att jag ska gå o kolla upp det.


Klockan 16.00 var Mia o jag och solade. Helt underbart vad dessa strålar kan göra mot värken i kroppen. Att man sen får lite färg och ser piggare ut är en bonus. Får se om jag solar nå mer den här veckan.


Nu är det dags för frukost till S. Hon sitter och tittar på tv och vill ha frukost. Själv verkar jag kunna leva på kärlek just nu. Jag mår sååå bra!!!


Ha det gott alla fina vänner och du Sara, det ska verkligen bli JÄTTE-ROLIGT att träffas på påsk-afton. Då får ni träffa M2 också ;)


Kram Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallåj!

Det ska bli kul :)
Sitter själv och väntar på samtal från sjukhuset. Jag ser ut som en hamster på vänster sida av kinden hahahaha:)

Kram sara

Anonym sa...

Hej min bästis!

Det är så underbart att höra dig nu,du är så glad och levande!!
Något du om någon är värd!!

Hoppas det går bra på jobbet idag,ring mig sen!

Kram en glad Pia