tisdag 16 mars 2010

Hejsan
Jag har varit jätte-dålig på att skriva här.....

Jag mår bra. M2 och jag ses allt mer. Vi säger båda två att det känns bättre o bättre. En härlig känsla efter allt skit....

Helgen här var lite hektisk för M2 tror jag. Han är inte van vid så här mycket folk som det var i helgen. Ungar o deras kompisar..... Han sov här både fredag och lördag. Mysigt...

Kusin Helena och hennes flickor kom hit på lördagen. Det var jätte-kul för det är ett bra tag sen vi sågs. Sen kom härliga Nettan T. En riktigt frisk fläkt. Du är härlig Nettan. Det är såååå jäkla kul att vi hittat varann igen efter alla dessa år.

Igår kom MiaminMia med tårta så vi tog en snabb-fika. Älskar dig gumman!!! Vad skulle jag vara och VAR skulle jag vara utan dig bästa volvo???

Sen åkte jag till M för att han skulle hjälpa mig med bilen som ska besiktas om på torsdag. Jag trodde jag skulle hinna en sväng till M2 men det gick åt helvete med bilen så det blev lite sent. När jag kom hem så pratade jag med M2 och han tog en taxi o kom hit. Var uppe ganska sent för han är ledig idag.
Just nu är han iväg på en ganska jobbig grej som jag hoppas löser sig till det bästa. Tänker på dig....

Nu ska jag försöka snygga till mig lite och dra ner på stan för att möta upp M2. Måste köpa mer neon-färg till håret ;)

Ha det så bra alla goá läsare

Puss Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

neonfärg?
Skönt att du mår bättre nu:)

Kram Sara

Jag sa...

Haha... har du inte sett fotot på BF. Blonderat med neon-rosa nack-hår....
Kram

Annelie sa...

Glá för din skull.. ;o))

Sköt om dig.. // Kram Annelie