torsdag 30 december 2010

Mindre värk

God Morgon goá människor

Idag var jag uppe med tuppen igen. Det är så skönt att vakna och inte ha lika ont längre.
Jag fick ett magnet-armband av Magnus för snart en månad sen och jag tror verkligen att det fungerar. Jag har inte alls samma värk längre. Jag vet inte om det är inbillning eller om det verkligen fungerar. Men det spelar ingen roll vilket för huvudsaken är att jag har mindre värk tycker jag. Sen finns det säkert andra faktorer som spelar in som t.e.x att jag väger MYCKET mindre, jag mår bra psykiskt och jag har mindre sysslor hemma... Jag börjar lära mig att ta vara på en "bra" dag också, har lärt mig att jag inte MÅSTE göra vissa saker vissa dagar.
Igår kom pappa och hämtade mig på em. Jag hängde med till mamma o pappa och träffade goá moster där. Nikki o jag lånade pappas bil och åkte till Ö&B. Hon ville handla lite till nyår.
Efter klockan 15 kom Magnus och hämtade mig. Vi åkte hem till honom en snabbis sen hem hit.
Vi åt tikka masala o ris. Gott tycker jag!!
Jimmy o Tommy åkte till Västerås för att kolla nån bil-stereo på kvällen.
Vi la oss skapligt...
Idag kommer Sara hit för Micke hade lite planer över nyår. Jag saknar henne när hon inte är här, den goá lilla ungen som börjar bli stor....
Nu ska jag sätta igång och packa lite. Julen ska bort nu tycker jag.
Ha en bra dag... det satsar ialla fall jag på.

Inga kommentarer: