onsdag 29 december 2010

Julen är över...

God morgon (förmiddag)

Vad ska man skriva om idag då?....

Julen blev över förväntan. Jag hade mina barn här. Vi åt vid tv:n till Kalle Anka och efter det så blev det jul-klappar. Jag fick sååå fina presenter av alla 3 barnen.
Strax efter kl:18 ringde *** och sa att han var på väg hit. Jag blev så glad för jag var inte säker på om han skulle komma eller inte.
Vi drack lite glögg och rödvin och spelade Guitar Hero med S. Det var en jätte-mysig julafton tycker jag. Hade mina nära och kära hos mig och det var lugnt och avslappnat, så ska julen vara tycker jag.
N och J var ute och åkte bil med L och T...

Jul-dagen tillbringade vi hos ***. Skönt att få komma hemifrån lite och jag trivs verkligen där.

Det är en otroligt skön känsla med ***. Känns som att vi umgåtts i MÅNGA år. Finns liksom inget som vi inte kan prata om tror jag. Vi har pratat massor om allt och det tror jag är riktigt bra. Han betyder väldigt mycket för mig. Han får mig verkligen att känna mig levande, känna mig som en Jessica som fanns förr.

Tack snälla *** för att du finns.

GOTT NYTT ÅR!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack!
Känner det samma

Hälsningar '''