onsdag 15 december 2010

Hej mina vänner
Nu är det exakt en månad sen jag skrev.
Det händer fortfarande bra saker i mitt liv...

När jag väl hade bestämt mig för att leva ensam med mina barn och hitta mig själv så hände något otroligt härligt och häftigt. Jag träffade en människa som jag har pratat en del med på datorn. Vi kände varandra för 25 år sen och har inte sett skymten av varann sen dess. Det visade sig att vi tittat lite på varandra i skolan båda två, men ingen av oss vågade tydligen visa något då ;).
Vi har haft liknande sorg och har därför en del gemensamt. Vi pratar otroligt mycket om precis allting och framför allt så förstår vi varandra när man till exempel mår lite dåligt.
Han är en underbar människa tycker jag, på alla sätt.
Micke tyckte redan i våras att jag skulle lägga in en stöt på honom ;) för Micke tycker också det är en bra människa. Men jag trodde verkligen inte att *** var intresserad av lilla alldagliga jag.
Det verkar som att jag hade fel vilket är riktigt kul....

Jag har haft min årliga julmiddag också. Käraste Pia kom hit från Norrköping då. Det var en av de roligaste jul-middagar vi haft tycker jag. Vi skrattade alla så tårarna rann flera gånger under kvällen. Det är ett riktigt härligt och samman-svetsat gäng vi har blivit. Det här var 15:e året...

I fredags var jag på HARRY´S också ja.... Jag mötte upp *** där. Han var så fin och go... Vi hade riktigt kul där. Inget speciellt kanske med det var kul.

Mitt liv känns så rätt på något vis just nu... Jag känner mig så trygg och lugn när jag är med *** och det är en skön känsla. Det känns verkligen som att det är äkta på något sätt.
Jag är fri från känslorna för Micke och vi är riktigt bra kompisar som ställer upp för varann.

Det här kanske blev ett lite rörigt inlägg men jag får se till att skriva lite oftare så kanske det flyter på igen...

KRAM på er trogna läsare ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Glad för eran skull <3
Hälsa från mig...
Kram Jeanette

Jag sa...

Det ska jag göra ;)

KRAM <3

Anonym sa...

Otroligt fint skrivet <3



Pimpen

Jag sa...

Tack Pimpen

Heléne sa...

Vad roligt att läsa! Det känns i dina ord du skriver att du mår mycket bättre! KRAMAR på dig och ett fortsatt varmt lycka till på din färd

Enterprisewomen sa...

Härlig läsning :-). I bland är kärleken närmare än man tror och har hängt där länge eller så.

Jag träffade min karl för över 22år sedan första gången och i våras så beslutade vi att göra nåt vettigt av allt en gång för alla :-) <3.

Man kan ju säga att det finns knappast någon som känner mig som min karl :-)

Någon sa för 20år sedan - Är det inte lika bra att ni blir hop på riktigt och skaffar VVV ni kommer ändå hålla på att tönta så här resten av livet..

Vi töntade i 20år till efter det och ha ha den som sa det gissar jag skrattar nu och säger vad vad det jag sa!

Kram och lycka och välgång till er!

/Anna-Lena