lördag 1 januari 2011

Nytt år

Gott Nytt År mina vänner!!!!

Det här året kan bara bli bättre än det förra känner jag.

Igår städade jag lite på dagen. Mr.T och J kom över på en fika på eftermiddagen. Vi tog varann i hand alla tre och sa att det här året ska bli bättre för oss. Hoppas det blir så...

Frammåt kvällen lagade jag mat. Det blev klyftpotatis, rostas-filé (som oxfilé), rödvinsås och bearnaisesås. Jätte-gott!!! Sara och jag åt själva och hade tända ljus i hela lägenheten.

Efter maten var det dags att snygga till sig lite... Jag tyckte kanske att det blev lite till-gjort men när Magnus kom efter jobbet så tyckte han att jag var fin. Det är kul med komplimanger ;) . Man behöver det ibland.
Magnus blev inte så sen som jag trodde han skulle bli.
Vi drack lite rödvin, smällde några mini-raketer (för Saras skull) och spelade lite WII med Sara.

Vid tolv-slaget stog vi och höll om varandra vid fönstret och tittade på fyrverkerierna och önskade varandra ett gott nytt år. Jag vågar nog tro att det kanske blir ett GOTT NYTT ÅR för det jag känner i hjärtat är så starkt. Jag tar inte ut något i förskott men jag har verkligen inte känt så här på länge.

Mina tankar går även till allra käraste P som fick ett jobbigt slut på 2010. Jag vet att du klarar det här älskade vännen. Jag har mina armar utsträckta för dig, det vet du. Jag älskar dig gumman. <3

Nu ska jag ta ett bad och tvätta bort allt glitter. Sen ska jag nog öva lite på golf (WII) för jag fick stor-stryk av Sara och Magnus igår ;) .

Njut av det det nya året mina vänner, det ska jag försöka göra.

KRAM <3

Inga kommentarer: