fredag 25 februari 2011

Vinter, vinter, vinter...

God morgon
Jessica är uppe med tuppen som vanligt...
Sitter hemma hos Magnus och dricker kaffe med tända ljus och bara njuter av morgonen. Han sover gott däruppe den goà, fina mannen.

Nu har jag äntligen flyttat! Jag börjar komma iordning ganska bra. Lite smått o gott som jag vill handla bara som tex köksmatta och ett par lampor. Det är sååå skönt att vara "hemma" igen. När Sara kom hem dit första gången utbrast hon: Jippi mamma vad jag är lycklig, nu får vi äntligen vårt gamla liv tillbaka. Ska jag vara ärligt så kändes det inte bra när hon sa så för det livet vi hade när vi bodde där sist får vi aldrig tillbaka, och jag vill inte ha det heller.
Jag har det jätte-bra nu.
Magnus är en snäll, förstående och omtänksam människa. Han är mycket mer än så också... Vi har riktigt roligt ihop och skrattar mycket. Det har jag saknat ett tag. Han har liksom väckt upp Jessica igen. Igår när jag var o klippte mig så sa frissan: Vad pigg o fräsch du ser ut!!
Jag sa att det nog är Magnus förtjänst.
Det känns bra med honom, han gör mig glad <3

Igår när jag var i affären så stötte jag på Anneli. Vi sa att man kanske skulle hitta på nåt med "jul-middag-gänget" under sommaren också. Det tycker jag vore jätte-kul!!! Finns det intresse i det??? Hör av er i så fall.

Jag funderar på om jag ska ta på mig lite varma kläder och gå ut en sväng... jaja, vi får se.

Ha en bra dag mina vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan säga att även Magnus verkar väldigt nöjd med livet. Misstänker starkt att det är din förtjänst. Vi är så glada att han har träffat en så rar och omtänksam tjej som du! // Ylva

Jag sa...

Tack för dina fina ord Ylva.
Kram