fredag 22 oktober 2010

Snö!!! :)

God morgon alla glada

Vaknade kl: 5.20 utan klockan igen.... Börjar man bli gammal när man vaknar så tidigt av sig själv?? ;)

Jag tittade ut genom fönstret och såg att det snöade. Hjärtat jublade i ungefär 3 sekunder.... tills jag kom på att jag inte har några vinter-däck. Pappa petade ju bort dubben i dem i våras för att använda dem som sommar-däck. Hmm... vad gör man nu då???? Min jätte-feta pension (NOT) räcker inte till däck....
Nåja, det kanske löser sig....

Igår mådde kroppen piss. Blev lite panik-slagen när jag skulle upp ur sängen och kände hur otroligt ont jag hade... överallt... Det tog sin lilla tid men jag kom upp till slut. Skam den som ger sig.
Dagen igår gick i slowmotion pga värken...
Idag känns kroppen något bättre men värker ganska bra ändå... Jag älskar den här årstiden men har så ont bara.
Micke sa jämnt: Hur kan du gilla vintern när du har så ont då? Jag vet inte, men jag tycker det är så frisk luft och så mysigt att få tända ljus överallt... Gillar vintern och mörkret helt enkelt.
Vad händer idag då???
Disk, tvätt, mat, disk, mys.... ja ungefär så kommer min fredag att se ut.
Hur ser din dag ut?
Kramar i massor från en stel Jessica

1 kommentar:

Annelie sa...

Usch ja,, denna eländiga och urjobbiga värk.
Jag hade oxå en sån dag igår, men "ledade" upp mig ju längre dagen gick.. *kanonis*
Idag peppar, peppar är jag ganska så skaplig, men vi får väla se ikväll efter en dags arbete.

Jag gillar INTE hösten och vinter just p.g.a värken och MÖRKRET + att alla stänger in sig. Allt går på sparlåga.. *blää*

Hoppas du får tag i däck till en billig peng, det är ett tråkigt kapitel detta med bil när det gäller en dålig "inkomst".

Ha nu en mysig fredag.. // Kram Annelie